Image Alt

Μάιος 2024

  /    /  Μάιος

1 . e2mom x 56-4-4-2-2 reps strict press, build a heavy 2 rep2 . in teams of 2, 22 min time cap7 round each7 hang power snatch7 t2brest exactly 2 min, then6 rounds each6 thrusters6 burpees over bar

1. E2mom x 33 hang power clean + 2 hang squat cleanlow weight2. E2mom x 41 squat clean + 1 front squat3. For time20 front squats20 t2b20 hang power clean20 t2b20 s2o20 t2b4. Optional accessory workA. 4 sets of10 barbell

1 . e2mom x 51 hang squat clean + 1 squat clean + 1 front squat2 . For time30 pull ups20 one arm devil press20 c2b20 one arm devil press10 bar muscle ups20  one arm devil pressscale option30 ring rows20

1 . e2,5mom x 45 dead lift + 5 weighted chin ups2 . emom 5 rounds of1st min 14/10 cal row - 12/8 cal airbike / 40 sec cap2nd min 10 burpees box jumps over / 40 sec cap3rd min

1. E2mom x 33 muscle snatches + 2 snatch balance, low weight2. E2mom x 41 power snatch + 1 squat snatch 70-85% not touch and go3. Emom 10 min1st min 8 bench press2nd min 6-8 strict pull ups4. Choose one

1 . e2mom x 51 hang squat snatch + 1 squat snatch + 1 ohs2 . 18 min amrapbuy in 1000m runthen amrap12m walking lunges 6+6m  with a kb front rack1 legless rope climb8 kb snatches each hand1 legless rope

1 . e2mom x 55 front squats + 5 seated box jumps2 . 3x5 min amrap1st buy in 15 burpees over bar9 hang power clean weight A21 durest 2 min2nd buy in 15 burpees over bar7 hang power clean weigth

1. E2mom x 43 hang power clean + 1 power clean2. 4 rounds time cap 15 min10+10  kb clean and jerk10 burpees box jumps over10+10 kb snatches50 du / 100 su

1. E2mom x 43 split jerks2. E2mom x 41 power clean + 1 squat clean + 1 front squat3. Emom 10 min1st min 7 hang power clean2nd min 7 floating clean pull4. Choose one of the followA. 4 sets of15

Close
WHAT IS CrossFit?

Το CrossFit είναι μία μέθοδος γυμναστικής για όλο το σώμα με καλά αποτελέσματα. Στο πρόγραμμα αυτό χρησιμοποιούνται τα καλύτερα στοιχεία και οι πιο ωφέλιμες ασκήσεις για τον άνθρωπο και την υγεία του, από διάφορα αθλήματα και συστήματα προπόνησης.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δευτέρα – Παρασκευή:
08:00 – 23:00

Σάββατο:
12:00 – 20:00

Κυριακή: Κλειστά

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ & ΤΗΛΕΦΩΝΑ

Ύδρας 7 Τούμπα / 2313 251 939

Λυσίου 4 Καλαμαριά / 2310 457 378

ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
our gym