Image Alt

Ιούνιος 2024

  /    /  Ιούνιος

1. E2mom x 55 dead stop dead lifts tempo 2-2-12. Emom 20 min1st min 12/9 cal row2nd min 15 kb swings3rd min 10 db thrusters4th min rest

1. E2mom x 43 power snatchesnot touch and go2. In teams of 3 22 min capSplit reps as you want150/110 cal row150 box jumps over150 wall ballRemaining time max hspu or hand release push ups

1. E2mom x 42 squat snatches2. E2mom x 410-8-6-4 reps bench press3. Emom 10 min1st min 7 hang power snatches2nd min 7 ohs4. 3 sets of10 barbell triceps overhead extensions10 db lateral shoulder raises

1. E2mom x 55 pause back squats3 sec down 3 sec pause at the bottom 1 see up2. 5 rounds,each for time14 alternative one arm devil press50 du5 bar muscle ups or 10 c2b pull upsRest 1 min 

Warm up, 6 min amrap for quality40 sec on a machine10 kb swings5 downdog to updog5 world greatest stretch each side1. E4mom x 320/14 cal row or 1510 cal airbike20 alternative db snatches10 burpees over db2. in teams of 2,

MURPH1600m run100 pull ups200 push ups300 air squats1600m runScale option1000 m run10 rounds of5 pull ups10 push ups15 air squats1000m run

1. E2mom x 410-8-6-6 push press 50-75%2. E2mom x 410 dead lift 50-60 %3. Emom 10 min1st min 8 hang power snatches2nd min 1 L-sit legless rope climb4. Choose one of the followA. 3 sets of10 barbell biceps curl15 triceps

1. E2mom x 52 power clean + 1 push jerk2. Emom1st min 10 db dead lift + 7 hang db power clean2nd min 15 wall ball3rd min 14/10 cal row, 40 sec cap4th min rest

1. E2mom x 33 muscle snatches + 1 snatch balance + 2 ohs2. E2mom x 42 squat snatch3. E2,5mom x 410+10 bench pressesdrop set - reduce 30%4. Choose one of the followA. 3 sets of15 db bend lateral raises10 barbell

Close
WHAT IS CrossFit?

Το CrossFit είναι μία μέθοδος γυμναστικής για όλο το σώμα με καλά αποτελέσματα. Στο πρόγραμμα αυτό χρησιμοποιούνται τα καλύτερα στοιχεία και οι πιο ωφέλιμες ασκήσεις για τον άνθρωπο και την υγεία του, από διάφορα αθλήματα και συστήματα προπόνησης.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δευτέρα – Παρασκευή:
08:00 – 23:00

Σάββατο:
12:00 – 20:00

Κυριακή: Κλειστά

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ & ΤΗΛΕΦΩΝΑ

Ύδρας 7 Τούμπα / 2313 251 939

Λυσίου 4 Καλαμαριά / 2310 457 378

ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
our gym